dijous, 23 de maig de 2019

IXa Mostra Audiovisual "Josep Maixenchs" de l'Escola Pia Catalunya

La nit del 23 de maig va tenir lloc als Cinemes Girona, la IXa mostra audiovisual Josep Maixenchs de l'Escola Pia de Catalunya.

Ja fa nou anys es va posar en marxa aquest certamen que té aquests objectius:

- Estimular l'interès dels estudiants pels mitjans audiovisuals.
- Incentivar la creativitat.
- Augmentar el coneixement dels estudiants sobre l'elaboració de productes audiovisuals.
- Ampliar el ressò dels treballs vinculats amb el món de la comunicació generats a les aules.
- Donar a conèixer la tasca feta a les escoles en l'àmbit audiovisual

En definitiva,  estimular i premiar el projectes audiovisuals realitzats per estudiants de Batxillerat o de FP de qualsevol escola de Catalunya.
S'hi pot participar amb qualsevol de les següents modalitats: documental, espot, ficció, vídeo-joc i vídeo-art.
A la nit es lliuren dos premis per a cada modalitat: el del jurat i el dels espectadors.
Els premis van ser instituïts per l'Escola Pia l'any 2010 i porten el nom del fundador de l'ESCAC (Escola Superior de Cinema de Catalunya, nascuda a redós de l'Escola Pia de Sarrià), Josep Maixenchs. (1943-2018)

Aquest any 2019 ha estat 19 els projectes que han arribat a la final, i aquí unes fotos que en deixen constància i els noms dels guanyadors d'aquesta edició.

Si voleu veure algun dels vídeo finalistes, feu clic aquí.